Od září 2021 se mění systém placení a objednávání obědů následujícím způsobem:
- strávník si musí obědy vybrat a nahlásit sám (nebude již mít automaticky nahlášený oběd číslo jedna)
- jídelníček bude na stránkách od 20. dne v měsíci na následující měsíc
- pokyny k platbám již také nebudou strávníci dostávat (lístečky na platbu stravného)
- každý strávník po přihlášení na internetové stránky pod svým přihlašovacím jménem a heslem, zjistí jakou částku má na svém stravovacím kontě (pokud nemáte přihlašovací údaje, kontaktujte vedoucí školního stravování tel: 546 412 370, nebo email: hajdinova.petra@zsrosice.eu)
- stravovací konto musí mít kladný zůstatek (jinak nelze objednávat obědy)
- číslo účtu a variabilní symbol, který má každý strávník přidělen, zůstává stejné po celou dobu stravování
Prosíme zákonné zástupce, aby se seznámili s novým vnitřním řádem školní jídelny, který je k nahlédnutí na stránkách školy. Strávníci, kteří nebudou mít nahlášenou a zaplacenou stravu, oběd nedostanou!