a) Název školy: Základní škola Rosice, okres Brno-venkov
Právní forma: příspěvková organizace
Sídlo: Pod Zahrádkami 120, 665 01 Rosice
IČ: 70876843
Zřizovatel: Město Rosice
Sídlo: Palackého náměstí 13, 665 01 Rosice
Ředitel školy: Mgr. Petr Řezníček
Škola sdružuje:
Základní škola – IZO: 102 191 174
Školní družina – IZO: 118 300 211
Školní jídelna – IZO: 103 079 939
Kontakty:
Telefon: 546 412361
Fax: 546 410146
E-mail: zsrosice@volny.cz
prijmeni.jmeno@zsrosice.eu (zaměstnanci)
WWW: http://www.zsrosice.cz
Přehled oborů vzdělávání:
Kód oboru |
Popis oboru |
Forma vzdělávání |
Vyučovací jazyk |
Délka vzdělávání |
Kapacita oboru |
79-01-C/01 |
Základní škola |
denní |
český |
9 let |
735 |
b) Charakteristika školy
Typ školy: úplná základní škola (k 30. 9. 2012)
Školní rok 2011/2012 |
Počet tříd |
Počet ročníků |
Počet žáků |
Průměrný počet žáků na třídu |
1. stupeň |
11 |
5 |
283 |
25,7 |
2. stupeň |
8 |
4 |
185 |
23,1 |
Celkem |
19 |
9 |
468 |
24,6 |
Zvolený vzdělávací program:
Název zvoleného vzdělávaciho programu |
V ročníku |
Školní vzdělávací program pro základní vzdělávání ZŠ Rosice |
1.- 9. |
Zařízení školního stravování (k 31. 10. 2012):
Typ jídelny-dle výkazu Z 17-01
|
Počet |
Počet strávníků |
||
děti a žáci |
zam. školy a důchodci |
ostatní * |
||
921 ŠJ - úplná |
1 |
410 |
54 |
0 |
* ostatní – ostatní důchodci, zaměstnanci jiných škol, zaměstnanci jiných zaměstnavatelů
Školní družina (k 31. 10. 2012):
ŠD |
počet oddělení ŠD |
počet zapsaných dětí v ŠD |
Celkem |
3 |
90 |
Zaměření školy:
c) Údaje o školské radě
Školská rada byla zřízena v souladu se zákonem č. 561/2004 Sb., o předškolním, základním, středním a vyšším odborném vzdělávání (školský zákon), dle §167 v roce 2005 a má 9 členů.
Od prosince 2011 byli nově do školské rady jmenováni 3 zástupci zřizovatele a proběhly volby 3 členů z řad zákonných zástupců žáků a 3 členů z řad pedagogů školy.
K 1. srpnu 2013 se vzdal členství ve ŠR dosavadní předseda pan Ing. František Pokorný (zvolený za zákonné zástupce žáků), který se stal zaměstnancem, pedagogickým pracovníkem školy. Z tohoto důvodu je nutné zorganizovat na třídních schůzkách s rodiči doplňující volby.
|
Fyzické osoby |
Přepočtení |
Celkový počet pedagogických pracovníků * |
29 |
28,1 |
Z toho odborně kvalifikovaných dle z.č. 563/2004 Sb. |
28 96,6% |
0,1 99,6% |
* bez as. ped., vych. ŠD
|
Fyzické osoby |
Přepočtení |
Celkový počet vychovatelů |
3 |
2,6 |
Z toho odborně kvalifikovaných dle z.č. 563/2004 Sb. |
2 66,7% |
1,6 61,5% |
2. Počet absolventů s odbornou kvalifikací, kteří ve školním roce 2012/13 nastoupili na školu: 0
3. Počet učitelů s odbornou kvalifikací, kteří ve školním roce 2012/13 nastoupili na školu: 1
4. Počet učitelů s odbornou kvalifikací, kteří ve školním roce 2012/13 odešli ze školy: 2(odchod na MD)
5. Nepedagogičtí pracovníci - počet: 12
Zařízení školního stravování – 5 plných úvazků
Úsek správní: školník – 1, uklízečky – 4, hospodářka školy – 1, ekonomka školy – 1
Správcové tělocvičny – dohody o pracovní činnosti (4)
Věk |
Učitelé |
|
Muži |
Ženy |
|
do 35 let |
1 |
7 |
35-50 let |
1 |
10 |
nad 50 let |
2 |
8 |
Pracující důchodci nepobírající důchod |
|
|
Pracující důchodci pobírající důchod |
|
|
Celkem |
4 |
25 |
Rodičovská dovolená |
|
1 |
|
Oblast
|
Počet seminářů, kurzů, konferencí |
Počet účastníků
|
1. |
I. stupeň ZŠ (zejména Čj, M, Cj) |
12 |
18 |
2. |
Humanitní předměty (zejména Čj, Cj) |
8 |
9 |
3. |
Přírodovědné předměty (M, F, Inf, Př) |
11 |
14 |
4. |
Zájmové vzdělávání ve školní družině |
3 |
4 |
5. |
Právní předpisy a školský management |
2 |
2 |
Celkem |
|
36 |
47 |
Podrobněji viz Příloha č. 1 „Závěrečné zprávy z předmětových komisí za rok 2012-13“.
Zapojení školy do dalšího vzdělávání v rámci celoživotního učení: NE
8. Romský asistent (ANO/NE): NE
Jiný asistent (pedagogický, osobní): ANO, 2 asistenti pedagoga (pro integrované žáky)
Ročník / celkový průměrný prospěch |
Počet žáků |
Prospělo s vyznamenání |
Prospělo bez |
Neprospělo bez (*) |
Opakují |
|
1. |
1,021 |
54 |
54 |
0 |
0 |
0 |
2. |
1,131 |
69 |
65 |
4 |
0 |
0 |
3. |
1,194 |
54 |
48 |
6 |
0 |
0 |
4. |
1,281 |
46 |
35 |
11 |
0 |
0 |
5. |
1,323 |
56 |
36 |
20 |
0 |
0 |
Celkem za I. stupeň |
279 |
238 |
41 |
0 |
0 |
Ročník / celkový průměrný prospěch |
Počet žáků |
Prospělo s vyznamenání |
Prospělo bez |
Neprospělo bez (*) |
Opakují |
|
6. |
1,728 |
55 |
21 |
33 |
0 |
1 |
7. |
1,748 |
41 |
14 |
27 |
0 |
0 |
8. |
1,930 |
44 |
8 |
35 |
0 |
1 |
9. |
2,064 |
45 |
6 |
39 |
0 |
0 |
Celkem za II. stupeň stupeň |
185 |
49 |
134 |
0 |
2 |
|
Celkem za školu |
464 |
287 |
175 |
0 |
2 |
*) počet žáků, kteří budou klasifikováni v náhradním termínu do 30. září 2013
Stupeň chování |
Počet |
% z počtu všech žáků školy |
uspokojivé |
15 |
3,23 |
neuspokojivé |
4 |
0,86 |
3. Celkový počet neomluvených hodin na škole za školní rok 2012/13: 2, průměr na jednoho žáka: 0,004
4. Vzdělávání žáků mimořádně nadaných (ve znění vyhlášky č.73/2005 Sb., § 12 - 14):
Oblast péče o nadané žáky je v naší škole ošetřena předpisem „Vnitřní předpis ZŠ Rosice k zajištění péče o nadané žáky“. Koordinátorem pro MNŽ je Mgr. Michaela Hantková. Stejně jako loni i v letošním roce pracovali podle IVP pro MNŽ 4 žáci (2 na každém stupni). Žákyně 5. třídy byla akcelerována v anglickém jazyce. S žákem 3. třídy pracuje pouze třídní učitelka - v hodinách dostává prostor pro prezentaci svých příspěvků připravených dle vlastního zájmu. S žáky druhého stupně pracuje více vyučujících; nejčastěji dostávají rozšiřující, obohacující, problémové a tvořivé úkoly nad rámec těch běžných a povinných.
Tři nadaní žáci také s velkým úspěchem navštěvují kroužek tvůrčího psaní. Práci nadaných žáků sleduje průběžně také školní psycholog. Jedna žákyně byla odeslána na vyšetření do PPP na základě výsledků v depistážním šetření. Mimořádné nadání nebylo potvrzeno, žákyně však bude nadále rozvíjena v dílčích oblastech.
Podrobněji v Příloze č. 2 „Závěrečná zpráva ŠPP za rok 2012-13“.
5. Údaje o přijímacím řízení na střední školu
|
Gymnázia |
SOŠ |
SOU |
neumístění |
celkem |
9.A |
5 |
14 |
5 |
0 |
24 |
9.B |
2 |
14 |
5 |
0 |
21 |
celkem |
7 |
28 |
10 |
0 |
45 |
% |
15,6 |
62,2 |
22,2 |
0,0 |
100,0 |
Údaje o výsledcích přijímacího řízení na víceletá gymnázia:
|
přihlášeno |
přijato |
5.A |
2 |
1 |
5.B |
7 |
3 |
celkem |
9 |
4 |
6. Počet absolventů ZŠ
Ročník |
Počet žáků |
9. ročník |
45 |
nižší ročník |
0 |
Celkem |
45 |
a) Provedené kontroly ze strany České školní inspekce /datum, typ provedené kontroly/:
ve školním roce 2012/2013 kontrola ze strany ČŠI neproběhla
b) Opatření provedená na základě zjištění České školní inspekce: ---
Uvádí se přehledný výčet rozhodnutí ředitele dle §165 odst. 2 zákona č. 561/2004 Sb. a počet odvolání proti tomuto rozhodnutí:
Rozhodnutí ředitele |
Počet |
Počet odvolání |
O odkladu povinné školní docházky podle § 37 |
20 |
0 |
O dodatečném odložení povinné školní docházky § 37 |
0 |
0 |
Další dle § 165, odst. 2 a, e, h, i |
44 |
0 |
Počet žáků v 1. ročníku rok 2011/2012: 71
Počet žáků v 1. ročníku rok 2012/2013: 54
Od 7. ročníku si mohou žáci vybrat z volitelných předmětů, ve školním roce 2012/2013 volili následovně:
Volitelný předmět |
Vyučující |
Ročník |
Počet žáků |
|
|
|
|
Informatika |
Mgr. Folvarčíková |
7. |
15 |
Konverzace v Aj |
Mgr. Dočkalová |
7. |
12 11 |
Seminář z mediální výchovy |
Mgr. Hantková |
7. |
10 |
Seminář z Pč – provoz a údržba domácnosti |
Mgr. Vladíková |
7. |
12 |
Sportovní hry |
Mgr. Minařík Mgr. Matulová |
7. |
13 11 |
Německý jazyk |
Mgr. Polcarová Mgr. Schildová |
7. |
11 11 |
Ruský jazyk |
Mgr. Hantková PaedDr. Kroupová |
7. |
13 7 |
|
|
|
|
Volitelný předmět |
Vyučující |
Ročník |
Počet žáků |
|
|
|
|
Informatika |
Mgr. Folvarčíková |
8. |
15 |
Konverzace v Aj |
Mgr. Dočkalová |
8. |
9 9 |
Seminář z mediální výchovy |
Mgr. Hantková |
8. |
13 |
Seminář z Pč – příprava pokrmů |
Mgr. Matulová |
8. |
11 |
Sportovní hry |
Mgr. Minařík Mgr. Vladíková |
8. |
16 15 |
Německý jazyk |
Mgr. Polcarová Mgr. Odehnalová |
8. |
16 14 |
Ruský jazyk |
PaedDr. Kroupová |
8. |
14 |
|
|
|
|
Volitelný předmět |
Vyučující |
Ročník |
Počet žáků |
|
|
|
|
Konverzace v Aj |
Mgr. Řezáčová |
9. |
17 |
Sportovní hry |
Mgr. Minařík |
9. |
17 14 |
Seminář z matematiky |
Mgr. Kadaňková |
9. |
13 |
Základy administrativy |
Mgr. Folvarčíková |
9. |
15 15 |
Německý jazyk |
Mgr. Polcarová Mgr. Odehnalová |
9. |
15 15 |
Ruský jazyk |
PaedDr. Kroupová |
9. |
15 |
|
|
|
|
Ve školním roce 2012/2013 jsme zajistili i následující nabídku zájmových útvarů:
Název kroužku |
Vedoucí |
Den |
Počet žáků |
Tvůrčí psaní |
Michaela Hantková |
úterý |
11 |
Kroužek Čj |
Michaela Hantková |
pátek |
10 |
Dys-klub 6., 7. r. |
Michaela Hantková |
čtvrtek |
11 |
Dys-klub 8., 9. r. |
Jana Odehnalová |
úterý |
5 |
Logo-klub 1. skup. |
Hana Stejskalová |
pondělí |
3 |
Logo-klub 2. skup. |
Hana Stejskalová |
úterý |
2 |
Rosník |
J. Odehnalová, G. Folvarčíková |
pátek |
17 |
Školní parlament |
Z. Minařík, E. Polcarová |
středa |
20 |
Taneční kroužek |
Lucie Janochová |
pondělí |
21 |
Výtvarný kroužek |
Stanislava Žáková |
středa |
12 |
Mažoretky |
Stanislava Žáková |
úterý, čtvrtek |
45 |
Ekokroužek |
J. Kroupová, A. Koblížková, P. Šoltésová |
1. středa v měsíci |
26 |
a) počty
|
fyzický počet |
Kvalifikace / specializace |
dosažené vzdělání |
výchovný poradce |
2 |
Ano / ano |
VŠ |
školní metodik prevence |
1 |
Ano /ano |
VŠ |
|
úvazek |
|
|
školní psycholog |
0,8 |
Ano |
VŠ |
školní speciální pedagog (netřídní)* |
0,23 |
Ano |
VŠ |
*) zařazený dle Metodického pokynu MŠMT ČR č.j. 13 409/98/24, bod 2.6.
b) věková struktura
|
do 35 let |
35-50 let |
50 let-důchodový věk/z toho důchodci |
výchovný poradce |
1 |
1 |
|
školní metodik prevence |
|
1 |
|
školní psycholog |
1 |
|
|
školní speciální pedagog |
|
1 |
1 / 0 |
c) další vzdělávání poradenských pracovníků:
Vedoucí školního poradenského pracoviště se účastnila porad výchovných poradců a v rámci celoživotního vzdělávání vedla semináře pro budoucí výchovné poradce na Pedagogické a Filosofické fakultě MU. Školní psycholožka se účastnila pravidelných regionálních schůzek školních psychologů (PPP Brno). Opět absolvovala v listopadu 2012 exkurzi na ZŠ Kotlářská, kde se zúčastnila a aktivně zapojila do programu „Řešení konfliktů“ pod vedením psychologa ZŠ pro žáky 8. tříd. Zúčastnila se Mezinárodního psychoterapeutického sympozia pořádaného katedrou psychologie Fakulty sociálních studií ve dnech 23. – 25. 5. 2013.
d) akce v rámci prevence sociálně patologických jevů:
Preventivní práce s kolektivy 1. stupně – v průběhu měsíce října, listopadu a května probíhaly ve třídách 1. stupně „hrací hodiny“. V každé třídě proběhly minimálně dvě hodiny. V 1. pololetí školního roku hodiny navázaly na loňské téma „Zvládání stresu“ tématem „Pocity“, žáci si zkoušeli zahrát různé pocity prostřednictvím mimiky, gest a za využití barevných šátků a uvědomit si vlastní prožívání. Podle možností si také žáci připomněli, jak mohou zvládat vlastní negativní pocity. V květnu byla hodina zaměřena na rytmická cvičení, společný zážitek skupiny, podporu spolupráce a vzájemného „naladění“ na sebe navzájem. Kolektivy byly rovněž sledovány vzhledem k úrovni spolupráce, komunikace a vzájemných vztahů, s třídními učiteli poté probíhalo vyhodnocení programu a pohovor o třídě.
Preventivní práce s kolektivy 2. stupně – ve všech třídách 2. stupně proběhl program, který opět navazoval na loňský „Preventivní program na zvládání stresu“ tématem „Pocity“. Zároveň byl v tomto školním roce ponechán v těchto hodinách volný prostor pro aktuálně řešená témata žáků. Některé kolektivy tak tuto hodinu využily k řešení vztahů ve třídě nebo aktuálních starostí a potíží. Také kolektivy 2. stupně byly sledovány vzhledem k úrovni spolupráce a vzájemných vztahů, s třídními učiteli poté proběhlo vyhodnocení programu a pohovor o třídě a případné potřebě následné práce v rámci třídnické hodiny.
Více viz Příloha č. 2 „Závěrečná zpráva ŠPP za rok 2012-13.“
a) finanční prostředky čerpané ze státního rozpočtu formou grantů (ne z KrÚ JmK): NE
b) finanční prostředky z jiných zdrojů (jakých): ANO, mzdové náklady na školního psychologa a speciálního pedagoga byly dotovány zřizovatelem
Přehled žáků s platným vyšetřením v PPP/SPC k 10. 6. 2013:
Třída |
Počet vyšetřených |
SPUCH |
Z toho integrovaných |
|
|
|
Hoši |
Dívky |
|
1.A |
2 |
0 |
1 |
1 |
1.B |
2 |
1 |
0 |
1 |
2.A |
4 |
2 |
0 |
1 |
2.B |
4 |
2 |
0 |
0 |
2.C |
4 |
2 |
0 |
0 |
3.A |
9 |
4 |
3 |
2+1* |
3.B |
8 |
4 |
2 |
1 |
4.A |
4 |
2 |
1 |
1 |
4.B |
10 |
3 |
2 |
0 |
5.A |
9 |
5 |
1 |
1* |
5.B |
8 |
4 |
1 |
0 |
1. stupeň |
64 |
29 |
11 |
7+2* |
6.A |
8 |
5 |
2 |
0 |
6.B |
10 |
6 |
2 |
3+1* |
7.A |
8 |
6 |
2 |
2 |
7.B |
11 |
6 |
4 |
2 |
8.A |
10 |
6 |
1 |
0 |
8.B |
17 |
9 |
5 |
3 |
9.A |
11 |
5 |
2 |
1* |
9.B |
7 |
5 |
1 |
1 |
2. stupeň |
82 |
48 |
19 |
10+2* |
celkem |
146 |
77 |
30 |
18+4* |
* žáci mimořádně nadaní
Viz Příloha č. 3 „Výroční zpráva o hospodaření školy za rok 2012.“
OBLAST VÝCHOVY A VZDĚLÁVÁNÍ
Stanovené cíle v této oblasti byly zcela naplněny.
Proběhla revize ŠVP, do stávajícího programu byly zapracovány předepsané standardy a změny. Od nového školního roku 2013/2014 vstoupí v platnost nový školní vzdělávací program s motivačním názvem ROScestník, podle kterého se budou vzdělávat žáci 1., 2., a 6. ročníku základní školy.
Byly zrealizovány skupinové pobyty: ŠPP (Adaptační pobyty), EVVO (Ekopobyt), Anglický jazyk (Londýn) jako akce rozšiřující vzdělávání žáků v daných oblastech.
Uskutečnily se tradiční akce pro žáky – výlety, exkurze, Mikuláš, sportovní den, výchovné koncerty, divadlo, …, při jejichž pořádání jsme se snažili dbát na rovnoměrné rozložení těchto akcí během školního roku.
Hospitace v hodinách byly mj. zaměřeny i na využívání moderních ICT ve výuce.
Realizovali jsme poprvé nový projekt „Můj deváťák“, podporující kooperaci žáků IX. tříd s prvňáčky. I když byl tento projekt hodnocen pozitivně ze strany učitelů i rodičů žáků 1. ročníku, plánujeme v dalším období jeho úpravy.
Škola byla i v letošním roce zapojena do mezinárodního projektu eTwinning (žáci třídy II.A).
Velká podpora je průběžně věnována činnosti a aktivitám žákovského školního parlamentu.
OBLAST ŘÍZENÍ, PERSONÁLNÍ
Ne všechny stanovené cíle v této oblasti byly naplněny zcela podle představ vedení školy.
Vedení školy se při své práci opíralo o činnost metodických sdružení a poradních orgánů.
V průběhu školního roku proběhly nutné změny v personálním zabezpečení vzdělávání (zástupy za MD), z nichž některé nežádoucím způsobem ovlivnily výuku ve třídě VII.B (situace byla operativně řešena výměnou vyučujícího matematiky). Od ledna 2013 došlo k navýšení kapacity školní družiny na 120 dětí. Otevřeli jsme 4. oddělení ŠD a na nové pracovní místo byla přijata plně kvalifikovaná vychovatelka (částečný úvazek). Personálně bylo nově zabezpečeno i vzdělávání v uvažované další třídě budoucího 1. ročníku.
Optimalizovali jsme rozvržení pracovní doby na úseku úklidu tak, aby nebyla nutná pravidelná přesčasová práce zaměstnankyň.
Plán čerpání dovolené zaměstnanců školy na rok 2012 resp. 2013 nebyl stanoven písemně. Čerpání ŘD určoval zaměstnavatel tak, aby byla vyčerpána v období, ve kterém na ni zaměstnancům vznikl nárok.
Ze zavedeného nového komunikačního a organizačního systému Google Apps pro školy byla v uplynulém období prakticky využívána pouze doménová pošta. Na kompletním využívání systému je třeba ještě zapracovat v následujícím školním roce.
Po vyjednávání s odborovou organizací byla dohodnuta nová kolektivní smlouva. Podepsána byla 15. 4. 2013 s účinností od 1. 5. 2013 na dobu neurčitou.
OBLAST KONTROLY
Podle plánu probíhaly hospitace ředitele a jeho zástupců ve všech třídách na 1. i 2. stupni ZŠ a následné hodnotící pohovory s vyučujícími. Učitelům byla dána možnosti vzájemných hospitací i účasti na hospitacích vedení školy. Této, podle vedení školy, velmi přínosné formy výměny zkušeností učitelé využívali dosud jen zřídka.
Testování žáků v předmětech Čj, M, Aj (testy Scio, NIQES) ukázalo, že výsledky vzdělávání žáků naší školy byly v porovnání s ostatními základními školami celkově průměrné.
Podle požadavků zřizovatele byla provedena inventarizaci majetku školy.
OBLAST ČINNOSTI METODICKÝCH A PORADNÍCH ORGÁNŮ
Metodická sdružení a předmětové komise pracovaly v již osvědčeném složení podle plánu, který si na rok 2012/2013 sestavily. Zhodnocení jejich činnosti je uvedeno v závěrečných zprávách, které jsou přílohou této výroční zprávy.
Ve školním roce 2012/2013 bylo nově ustanoveno širší vedení školy jako další poradní orgán ředitele školy. Členy širšího vedení školy jsou zástupci ředitele, vedoucí ŠD, koordinátoři ŠVP, EVVO, ICT, vedoucí ŠPP, předsedkyně odborové organizace, zástupce Školské rady a vedoucí žákovského parlamentu.
Převážně prostřednictvím těchto orgánů a prostřednictvím pedagogické rady byl naplňován princip společného plánování.
OBLAST MATERIÁLNĚ-TECHNICKÁ
Nutné opravy a údržba v hlavní a vedlejší budově školy i v tělocvičně a kotelně školy byly prováděny průběžně podle potřeby. O hlavních prázdninách byly potřebné prostory vymalovány a proběhl generální úklid. Ve spolupráci se zřizovatelem byla zajištěna provizorní oprava povrchu venkovního hřiště tak, aby bylo z hlediska bezpečnosti využitelné pro žáky a děti ŠD.
Pro další kmenovou třídu a nové oddělení školní družiny jsme upravili prostorové řešení místností a pořídili nový nábytek (šatní skříňky, žákovské lavice a židle, skříně) a jiné nutné vybavení.
Pokrytí budovy školy pro bezdrátové připojení k internetu bylo rozšířeno o místnosti, do kterých byly (v rámci projektu Inovací ke kvalitě na ZŠ Rosice, EU peníze školám) pořízeny nové interaktivní tabule.
Ve školní roce 2012/2013 jsme zahájili práce na přebudování základní filosofie fungování školní počítačové sítě, se serverovým řešením školního intranetu pomáhá škole zřizovatel.
Do školní kuchyně byla zakoupena nová průběžnou myčku nádobí.
OBLAST BOZP A PO
V této oblasti byly provedeny všechny předepsané kontroly a revize.
Vstupním školením BOZP a PO prošli všichni noví zaměstnanci školy. Periodické proškolení a lékařské prohlídku absolvovali stávající zaměstnanci školy podle plánu. Přehled o termínech a realizaci všech předepsaných revizí vede hospodářka školy. Prověrky dodržování předpisů a kontrola plnění ozdravných opatření proběhly 21. 3. 2013, o čemž byl sepsán řádný zápis.
V rámci kurzu „Ochrana osob za mimořádných událost“, který proběhl ve všech třídách v červnu, byl vyhlásit cvičný poplach s nácvikem evakuace z budovy školy.
PUBLIC RELATION
Redesing školního webu a nový redakční systém pomůže zlepšit prezentaci školy na veřejnosti. Byli ustanoveni WWW redaktoři, kteří jsou odpovědní za aktuální informace v jednotlivých oblastech prezentujících činnosti školy na internetu.
I ve školním roce 2012/2013 jsme organizovali tradiční akce pro veřejnost jako byly besídky, dílny pro rodiče, Vánoční jarmark, Den otevřených dveří, Den matek, Absolventský ples, ...
ZÁVĚR
Ve školním roce 2012/2013 probíhalo vzdělávání žáků ve všech třídách 1.-9. ročníku základní školy podle Školního vzdělávacího programu pro základní vzdělávání ZŠ Rosice.
Mgr. Petr Řezníček byl ve funkci ředitele Základní školy Rosice první školní rok. Při vedení školy se snažil v dobře nastavených oblastech vzdělávání (např. environmentální výchova, výuka cizích jazyků, poradenské služby) i v zavedených, tradičních mimoškolních činnostech navázat na svého předchůdce RNDr. Petra Lukáše, kterého jmenoval zástupcem ředitele pro II. stupeň ZŠ. Kontinuita výchovy a vzdělávání v Základní škole Rosice tak byla zachována (i díky paní PaedDr. Jaroslavě Kroupové, která pracovala a nadále pracuje ve funkci zástupkyně ředitele pro I. stupeň základní školy).
Po odchodu pana RNDr. Petra Lukáše na jinou základní školu byl na pracovní místo zástupce ředitele pro II. stupeň ZŠ jmenován pan Ing. František Pokorný.
Nové vedení školy bude nadále klást důraz i na oblasti, které byly dosud opomíjeny jako je budování kultury školy a další rozvoj vzdělávání s využitím moderních informačních technologií.
V Rosicích 25. 9. 2013
Mgr. Petr Řezníček, ředitel školy
© 2023 Základní škola Rosice, příspěvková organizace, Kontaktovat webmastera, Prohlášení o přístupnosti
ANTEE s.r.o. - Tvorba webových stránek, Redakční systém IPO